توی بهشت هم اگر بی رضایت خودت بروی ، برایت بدل میشود به
توی بهشت هم اگر بی رضایت خودت بروی ، برایت بدل میشود به جهنم !
چرا روزگار را به خودت سخت میکنی ؟ اگر دل ببندی ، هر خراباتی یک بهشت است ...
👤 جلال آل احمد
چرا روزگار را به خودت سخت میکنی ؟ اگر دل ببندی ، هر خراباتی یک بهشت است ...
👤 جلال آل احمد
- ۱.۳k
- ۲۳ فروردین ۱۳۹۸
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط