{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چرا؟؟

چرا؟؟



#سعی کن_یکم_ادم باشی
دیدگاه ها (۱۰)

ارامش#سعی کن_یکم_ادم باشی

حق واضح #سعی کن_یکم_ادم باشی

وضعیت عقلی من و دوستم

سعی کنسعی کن همیشه خودت باشیسهی کن درمورد قضاوت دیگران مضطرب...

سعی نکن من باشی حتی نسخه فیکمم زیادی برات گرونه ! ️

سعی نکن من باشی حتی نسخه فیکمم زیادی برات گرونه !م

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط