خبر خوش برای مستأجران معاون مسکن وزیر راه و شهرسازی:
خبر خوش برای مستأجران معاون مسکن وزیر راه و شهرسازی:
قراردادهای اجاره در سال ۱۴۰۰ و تا سه ماه پس از اعلام رسمی پایان کرونا همچنان به طور اجباری تمدید خواهد شد و مالکان نمیتوانند مستاجران خود را جواب کنند. هر فردی که اجاره نامهاش تمام شده باشد با درصدی که اعلام خواهد شد مجدد اجارهنامه خود را تمدید خواهد کرد و نیازی به اسبابکشی وجود ندارد.
قراردادهای اجاره در سال ۱۴۰۰ و تا سه ماه پس از اعلام رسمی پایان کرونا همچنان به طور اجباری تمدید خواهد شد و مالکان نمیتوانند مستاجران خود را جواب کنند. هر فردی که اجاره نامهاش تمام شده باشد با درصدی که اعلام خواهد شد مجدد اجارهنامه خود را تمدید خواهد کرد و نیازی به اسبابکشی وجود ندارد.
- ۳.۹k
- ۱۶ فروردین ۱۴۰۰
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط