{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مت___حرکه

مت___حرکه

ﺳﻼﻣﺘﯽ ﻫﺮﭼﯽ ﺧﻮﺑﻪ،،

ﮐﻪ ﺑﺪﺵ ﻣﺎﺋﯿﻢ،،

ﺳﻼﻣﺘﯽ ﻫﺮﭼﯽ ﺑﺰﺭﮔﻪ،،

ﮐﻪ ﮐﻮﭼﯿﮑﺶ ﻣﺎﺋﯿم،،

ﺳﻼﻣﺘﯽ ﻫﺮﭼﯽ ﺭﻓﯿﻘﻪ،،

ﮐﻪ ﺍﮔﻪ ﻗﺎﺑﻞ ﺑﺪﻭﻧﻦ ﺭﻓﯿﻘﺶ ﻣﺎﺋﯿﻢ،،

دوووووستووووون دارم...
دیدگاه ها (۱۸)

مت____حرکه♡حتی اگر..♡♡یک قدم..♡♡مانده باشد تا بهشت..♡♡ تو ♥ ...

((تقدیم به همه دوستای مهربونم))به سلامتي کسي که وقتي بردم گف...

@@@

@@@@

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط