{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بوسیدمش

بوسیدمش


دیگر هراس نداشتم

جهان پایان یابد

من از جهان سهمم را گرفته بودم
دیدگاه ها (۴)

اﺣﺴﺎﺱ_ﺧﻮبیه_ﻭﻗﺘےیه ﻧﻔﺮﺩﻟﺘﻨﮕﺖ میشه!ﺍﺣﺴﺎﺱ ﺑﻬﺘﺮیه ﻭقتےیه ﻧﻔﺮﻋﺎﺷ...

از جهان سهمم تویی(:🥹❤️قشنگاممممم🥹🥰

از جهان سهمم تویی🤍#دربرزخ #سریال_ترکی #عاشقانه #عشق

کفنی نمناک ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط