{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سلام نفهم

سلام نفهم
دیدگاه ها (۳)

‏طرف داشت با گوشی حرف میزد گفت روز خیلی سختی داشتم مگه آمریک...

⬇ ️⬇ ️⬇ ️⬇ ️⬇ ️⬇ ️⬇ ️⬇ ️لطفا این پست رو رو بذارید تویپیجتون ...

خعلی بیشعور و نفهمه

معلم نفهم،بفهم...

مرتیکه نفهم 😂🤣

#یه نفر- نفهم💔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط