{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نا امــید از در رحمت

نا امــید از در رحمت
به کجا باید رفت؟

یا رب از هر چه خطا رفت،
هزار استغفار...!

#سعدی
دیدگاه ها (۱)

خدا گر ز حکمت ببندد دریز رحمت گشاید در دیگری « سعدی »نگران د...

گفتم: دیگه خسته شدم...نمی‌تونم...کم آوردم...‌+گفت "لا تُقنِط...

هوای زیستن یا ربچنین سنگین چرا باید؟!.....- سیمین بهبهانی ✳️

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط