{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کی انلاینه؟

کی انلاینه؟
دلم گرفته می‌خوام گریه کنم کسی هست؟میخوام باهاتون حرف بزنم🥺
دیدگاه ها (۴۷)

🥲💔🥺🫠

و بازم منو دختر خالم🫠

منو اون دوست گاوم❤️لطفا فالوشه🥹🤗@army_ryhan

جرررررررر🤣🤣🤣🤣

من دارم سعی خودمو میکنم میخوام حرف بزنم اما شما به حرفام گوش...

اصلا حرف این دو نفر میاد میخوام گریه کنم😭

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط