{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

الان جیهوپ لایو بود و جین براش کامنت گذاشت

الان جیهوپ لایو بود و جین براش کامنت گذاشت
دیدگاه ها (۰)

نه من اصلا هم اعصبی نیستم همچنان من:

اصلا هم مهم نیست باید ۱۱ تا درس مطالعات بخون (😭😭😭 خدا شاهده ...

😂😆😄😃😀🙂☹️😢😭😭من نمی‌خوام برم مدرسه

وضیعت دو دقیقه پیش من:

جیهوپ تو ویورس لایو بود جینم کامنت گذاشت

اولش جین هیونگش براش کامنت گذاشت که پاشو بیا بازی کنیم بعد ی...

کامنت جین تو لایو 🐹 اعضا~~

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط