{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بچه ها به دلیل گزارشات زیاد پیجم رو خصوصی کردم.

بچه ها به دلیل گزارشات زیاد پیجم رو خصوصی کردم.



حالا دیگه نباید گزارش بشم اگه شد یعنی طرف فالوم کرده تا گزارش کنه😐
دیدگاه ها (۰)

جنی کوشول🖤🎀

ولی برنگشت...:(

😂😂

بچه ها من پیجم رو خصوصی کردم فوضول خیلی زیاد شده 🙃فقط افرادی...

از اونجایی که آدمای مریضی که گزارش میکنن زیاد شدن میترسم دوب...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط