در این دنیا
در این دنیا
دو چیز بهترینند...
"زیستن از سر شوق"
و "خندیدن از ته دل"
هر دو را برایتان مخلصانه, آرزو دارم
سلام
صبح زیبای یکشنبه تون زیبا و دلچسب 🌺 🍃
دو چیز بهترینند...
"زیستن از سر شوق"
و "خندیدن از ته دل"
هر دو را برایتان مخلصانه, آرزو دارم
سلام
صبح زیبای یکشنبه تون زیبا و دلچسب 🌺 🍃
- ۵۷۴
- ۱۹ خرداد ۱۳۹۸
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط