ممنون زندگیم که چشم از من بر نمیداری,,من عاشق همین غیرت ز
ممنون زندگیم که چشم از من بر نمیداری,,من عاشق همین غیرت زنانه تو هستم...وای به حالم اگر روزی حس غیرت و حسادت زنانه به من نداشته باشی..دوست دارم که برای ثانیه های تاخیر من هم سوال میکنی...فدای تمام حس هایی که به من داری
- ۲.۶k
- ۰۹ خرداد ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط