{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هرچی بیشتر حساس بشی،

هرچی بیشتر حساس بشی،
چیزای بیشتری باید از دست میدی...
دیدگاه ها (۱)

میدونی...من میون همه ی سیاره ها ،از همه بیشتر از زحل خوشم می...

همینطوری الکی

S

×-×

این کلیپ رو خیلی دوست دارم لایک و فالو یادت نره

*💯 هرچی به یه سریا امتیاز بیشتری بدی بیشتر دور ورمیدارن* ......

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط