{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دلم میخواد با یکی زیر بارون برقصم....

دلم میخواد با یکی زیر بارون برقصم....
ولی الان تابستونه
هوا عین سگ گرمه
جنگه
و کسیو ندارم برقصم
🙃🙃
دیدگاه ها (۷)

به خصوص الان که تابستونه و هوا گرمه..🫢...꒷꒦︶꒷꒦︶ ๋ ࣭ ⭑꒷꒦꒷꒦︶꒷꒦...

اخ دلم😣😮‍💨🤤🛐🛐🛐.ــ.ــ.ــ.سوال پست: سوالی ندارمبیاید پیوی دلم ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط