بیر بوت غنچه لبین هیجری ائدیب باغریمی قان...........هجر و
بیر بوت غنچه لبین هیجری ائدیب باغریمی قان...........هجر و دوری یک بت غنچه لب دلم رو خون کرده
ائیلرم بولبول شوریده کیمی آه و فغان..........و من همچون بلبل شوریده آه و فغان میکنم
آغلاماق عادت اولو بدور منه هر شام وسحر..........گریه هر صبح و شام واسم دیگه عادت شده
دل زاریمدان او دور کی,کسیلیب تاب و توان ........... وبه همین دلیله که تاب وتوان واسه دل زارم نمونده
کیمه اظهار ائله دیم دردِ دلیم,آه, نه دئییم .......... به هر کس درد دلم را اظهار کردم,آه,چی بگم
تا پمادیم عشقه علاج,آغلارام اظهار و نهان .......... برای عشق علاجی پیدا نکردم,آشکارا ونهان گریه میکنم
یاندیریب عالمی آهیم شرری سرتاسر ..........شرار آتش آهم سرتاسر جهان را سوزانده
آغلاییر ناله زاریملا منیم کلِ جهان .......... همراه ناله ی زارم کل جهان میگرید
طاق ابر و لر ینه سجده ائدنده یارین .......... وقتی که مقابل محراب ابروهای بار سجده کردم
تو که نیب تاب و توان, سرو قدیم اولدو کمان ............ تاب و توانم تمام شده و قامت همچو سَروَم خم گشته
عشق صحرا سینا,ای دل, قویا هر کیمسه قدم .......... ای دل ,هر کس به صحرای عشق قدم بگذارد
ائله مز واحد صراف کیمی اوندا زیان.......... هیچکس همچون "واحد"صراف در آن معامله زیان نمیکند.
ائیلرم بولبول شوریده کیمی آه و فغان..........و من همچون بلبل شوریده آه و فغان میکنم
آغلاماق عادت اولو بدور منه هر شام وسحر..........گریه هر صبح و شام واسم دیگه عادت شده
دل زاریمدان او دور کی,کسیلیب تاب و توان ........... وبه همین دلیله که تاب وتوان واسه دل زارم نمونده
کیمه اظهار ائله دیم دردِ دلیم,آه, نه دئییم .......... به هر کس درد دلم را اظهار کردم,آه,چی بگم
تا پمادیم عشقه علاج,آغلارام اظهار و نهان .......... برای عشق علاجی پیدا نکردم,آشکارا ونهان گریه میکنم
یاندیریب عالمی آهیم شرری سرتاسر ..........شرار آتش آهم سرتاسر جهان را سوزانده
آغلاییر ناله زاریملا منیم کلِ جهان .......... همراه ناله ی زارم کل جهان میگرید
طاق ابر و لر ینه سجده ائدنده یارین .......... وقتی که مقابل محراب ابروهای بار سجده کردم
تو که نیب تاب و توان, سرو قدیم اولدو کمان ............ تاب و توانم تمام شده و قامت همچو سَروَم خم گشته
عشق صحرا سینا,ای دل, قویا هر کیمسه قدم .......... ای دل ,هر کس به صحرای عشق قدم بگذارد
ائله مز واحد صراف کیمی اوندا زیان.......... هیچکس همچون "واحد"صراف در آن معامله زیان نمیکند.
- ۲.۹k
- ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۱۵)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط