{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

حتما بخونین!

حتما بخونین!
ﺳﺨﺘﻪ...
ﺩﺭﺩ ﺩﺍﺭﻩ
ﺍﺯ ﺗﻪ ﺩﻝ ﯾﻪ sms ﺑﻬﺶ ﻣﯿﺪﯼ ﺑﺎ ﺍﯾﻦ ﻣﻀﻤﻮﻥ
“aziizam asheghetam”
ﯾﮏ ﺩﻗﯿﻘﻪ ﺑﻌﺪ
ﺩﻭ ﺩﻗﯿﻘﻪ بعد
ﺳﻪ ﺩﻗﯿﻘﻪ..
ﺩﻗﯿﻘﻪ ﻫﺎ ﭘﺸﺖ ﻫﻢ ﻣﯿﮕﺬﺭﻩ ﻭ ﺗﻮ ﻣﻨﺘﻈﺮﯼ ﺍﻭﻧﻢ ﺑﻬﺖ ﺑﮕﻪ:
“man bishtar”
ﻧﮕﺮﺍﻥ ﻣﯿﺸﯽ...
ﺑﻬﺶ ﺯﻧﮓ ﻣﯿﺰﻧﯽ...
ﺩﺍﻏﻮﻥ ﻣﯿﺸﯽ...
خُرﺩ ﻣﯿﺸﯽ....
ﭘﯿﺮ ﻣﯿﺸﯽ...
ﻗﻠﺒﺖ به ﺩﺭﺩ ﻣﯿﺎﺩ...
ﺩﺳﺘﺎﺕ ﺑﻪ ﻟﺮﺯﻩ ﻣﯿﻮﻓﺘﻪ...
ﺑﻐﺾ ﺭﺍﻩ ﻧﻔﺴﺘﻮ ﻣﯿﮕﯿﺮﻩ...
ﺍﺷﮏ ﺗﻮ ﭼﺸﻤﺎﺕ ﺣﻠﻘﻪ ﻣﯿﺰﻧﻪ
ﻓﻘﻂ ﺑﺎ ﺷﻨﯿﺪﻥ ﺍﯾﻦ ﺻﺪﺍ:
“ ﻣﺸﺘﺮﮎ ﻣﻮﺭﺩ ﻧﻈﺮ ﺩﺭ ﺣﺎﻝ ﻣﮑﺎﻟﻤﻪ ﺍﺳﺖ ”
دیدگاه ها (۱)

منو دوستام همی الان یهو ای باطعم ریاضی وای وای

ناهار با اسانس ریاضی!!!خخخخخخخ

اگه میبینی تنهامنه آدم شدمنه توبه کردمنه عوض شدمنه سرم شلوغه...

~_-

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط