ساعت ۲:۱۹ نیمه شب هست و من اینقدر سردرد دارم خوابم نمیبره
ساعت ۲:۱۹ نیمه شب هست و من اینقدر سردرد دارم خوابم نمیبره دیگه خسته شدم ای خدا ای خدا یه کاری بکن فردا از خواب واسه همیشه بیدار نشوم
- ۱.۶k
- ۲۰ آذر ۱۴۰۳
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط