توییت ترامپ بعد از حملات به ایران:
توییت ترامپ بعد از حملات به ایران:
هواپیماهای ایالات متحده به تازگی به دلیل نقض توافق آتشبس، دوباره به محلهای نگهداری موشک و پهپاد و سایتهای رادار ساحلی ایران حمله کردند!
بسیار محتمل است که آنها هرگز درس نگیرند! ممکن است زمانی فرا برسد که دیگر نتوانیم منطقی باشیم و مجبور شویم کاری را که با موفقیت آغاز کردهایم، به صورت نظامی تکمیل کنیم. اگر این اتفاق بیفتد، جمهوری اسلامی ایران دیگر وجود نخواهد داشت!
#اللهم_صل_علی_محمد_و_ال_محمد_و_عجل_فرجهم
.
🇮🇷#اخبار_را_با_کانال_خط_شکن_دنبال_کنید
#السلام_علیک_یا_قتیل_المذاکرات🇮🇷😭😭
📣#کانالمون_در_ایتا_افتتاح_شد👇
https://eitaa.com/xcbnbbh
هواپیماهای ایالات متحده به تازگی به دلیل نقض توافق آتشبس، دوباره به محلهای نگهداری موشک و پهپاد و سایتهای رادار ساحلی ایران حمله کردند!
بسیار محتمل است که آنها هرگز درس نگیرند! ممکن است زمانی فرا برسد که دیگر نتوانیم منطقی باشیم و مجبور شویم کاری را که با موفقیت آغاز کردهایم، به صورت نظامی تکمیل کنیم. اگر این اتفاق بیفتد، جمهوری اسلامی ایران دیگر وجود نخواهد داشت!
#اللهم_صل_علی_محمد_و_ال_محمد_و_عجل_فرجهم
.
🇮🇷#اخبار_را_با_کانال_خط_شکن_دنبال_کنید
#السلام_علیک_یا_قتیل_المذاکرات🇮🇷😭😭
📣#کانالمون_در_ایتا_افتتاح_شد👇
https://eitaa.com/xcbnbbh
- ۲۸۲
- ۰۷ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط