{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نمیدونم چه خری با من مشکل داشته که گذارش کرده اگع خوشت نم

نمیدونم چه خری با من مشکل داشته که گذارش کرده اگع خوشت نمیاد رد شو چه کاریه واااا
دیدگاه ها (۶)

میوننننن

شاهکار ؟ نه ممنون من who رو دارم

اون یه راکستار هست☆

بسه دیگه هی هر چی میذارم گذارش میدین مگه مرض دارین هی هیچی ن...

واقعا نمیدونم مشکل اون اشخاصی که اون کار رو میکنن چیه... اگر...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط