{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

گر قیامت قصه باشد

گر قیامت قصه باشد
من کجا بینم تورا.......؟
دیدگاه ها (۱)

تو از آن من نیستی.....اماتورا دوست دارم.....محمود‌ درویش

کاش میشد دیدار اول رامومیایی کردتا که عشق نمیرد هرگز....👌

شرحی زحال وحالی زشرح نیست....

پائیز یعنی....یک غم دیگه🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂😞

وطنم،زنده بمانزخم تورا می بندیمته این قصه ی غم،ازته دل میخند...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط