{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

حاجی من نصف سوالای فارسی‌فارسیو ننوشتم...این دیگه چه سمیه

حاجی من نصف سوالای فارسی‌فارسیو ننوشتم...این دیگه چه سمیه
دیدگاه ها (۱۲)

دو قسمت از اتک او وی دی و دیدم سه ساعته دارم عر میزنم...بچم ...

دشمامممم این تخمسگ بهترین نمره ای عه که از ریاضی گرفتم

کصکش این چه سمیه آخه

لیلیلیلیامروز امتحان فیزیک شیمی داشتم دم معلمام گرم با اینکه...

این دیگه چه سمیه 😑

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط