{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

جای اینا میره...

جای اینا میره...

اما زخمای رو قلبمو چکار کنم

جای اونا که نمیره..
دیدگاه ها (۶)

〖یخ کرده ام〗↸ از تنهایی...⇲خورشیدم☀ ️ ₪انگار سرگرم▒↰ سرزمین ...

ﺗﻤـــﺎﻡ ﺯﻧــﺪﮔﯿـــﻢ↣ ﺑــﺎ ﻫﻤـﯿـــﻦ↣ یڪ ﻋﺒــﺎﺭﺕ↣ ﻣــےﮔـــﺬ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط