{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تو مهربان بودی؛ این آغاز ماجرا بود.

تو مهربان بودی؛ این آغاز ماجرا بود.
دیدگاه ها (۱)

عمرم زِ دیر آمدنت رفتهرفتهرفت..#محتشم_کاشانی

زلف آنستکه بی شانه دل از جا ببرد...#شهریار |

این مصرع بعدی همه بیچارگی ام بود:من عاشق او بودم و او عاشق ا...

تنها اشتباهم همین بود...!تصویری که از تو برایخودم کشیدمبا #خ...

قسم به تو که شروع ماجرا بودی:)💙

اول تو بودی 😲این اول بعد تو 👍🏻

و افزایش سن هیچ تغییری تو این ماجرا ایجاد نمیکنه🤭🎀🩷🌷🍭

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط