{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

#لبیک یا خامنه ای

#لبیک یا خامنه ای
دیدگاه ها (۶)

موضوع انشا:وقتی بزرگ شدید میخواید چیکاره بشید؟کودک سرطانی:به...

واقعا که مسخرست...متاسفم واسه همچین ادمایی..

الهم عجل الولیک الفرجبرثانیه ظهور مهدی صلوات

🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷 🇮🇷رهبر قائد شهید : مذاکره با آمریکا (‌شیطان اکبر و یزید زمان) ⛔️ هیچ سودی ندارد ⛔️ هیچ ضرری را از ایران دفع نمیکند ⛔️ ضررهای بزرگی دارد ⛔️ ضررهای جبران‌ناپذیر دارد ⛔️ خطای واضح است ⛔️ هوش

لبیک یا خامنه ای (صالح بعدصالح)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط