پزشکیان: ما ۲۰میلیون بشکه نفت دولت را به هوافضای سپاه داد
پزشکیان: ما ۲۰میلیون بشکه نفت دولت را به هوافضای سپاه دادیم تا بتواند خودش را تجهیز کند. اگر ما پشتیبانی نمیکردیم رزمندگان ما نمی توانستند بجنگند!
پ ن: جناب پزشکیان ممنونیم که ارث پدریتونو در اختیار ملت ایران قرار دادید!
رزمندگان اسلام میبایست برای دفاع جان دولت و ملت ایران املاک به ارث برده پدری خود را میفروختن،جان و مال میدادن تا ما و شما آسوده زندگی کنیم!!
ببخشید که سپاه حفاظت میکنه از تنگه،عوارض میگیره، میریزه تو حساب خزانه دولت!😏
پ ن: جناب پزشکیان ممنونیم که ارث پدریتونو در اختیار ملت ایران قرار دادید!
رزمندگان اسلام میبایست برای دفاع جان دولت و ملت ایران املاک به ارث برده پدری خود را میفروختن،جان و مال میدادن تا ما و شما آسوده زندگی کنیم!!
ببخشید که سپاه حفاظت میکنه از تنگه،عوارض میگیره، میریزه تو حساب خزانه دولت!😏
- ۲۸۳
- ۳۱ خرداد ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۵)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط