اقا ناموصا نصف ویس بچه ساله
اقا ناموصا نصف ویس بچه ساله
بابا چرا همه این بچه سالا خیمه زدن رو شیطان کش هازبین هتل
اوسیم بلد نیسنا درست کنن فقد اومدن گفتن آره این اوسی منه اینا
بابا لامصب یکم ربط بده بیوتو به اوسیت
قصد بدی ندارم شماها که رفیقای خودمید فک نکنید با شماهام بقیه رو میگن کلا بجز شماها
اقا کپی کارا دوباره دارن زنده میشن
یا یه بچه سال اومده فن ارت به اوسی پینترستی رو اورده گذاشته تو پیجش میگه آرت خودمه
یا اومده ریده به کل ابهت یه فن ارت"منظورم خودمم هس"
بابا چرا همه این بچه سالا خیمه زدن رو شیطان کش هازبین هتل
اوسیم بلد نیسنا درست کنن فقد اومدن گفتن آره این اوسی منه اینا
بابا لامصب یکم ربط بده بیوتو به اوسیت
قصد بدی ندارم شماها که رفیقای خودمید فک نکنید با شماهام بقیه رو میگن کلا بجز شماها
اقا کپی کارا دوباره دارن زنده میشن
یا یه بچه سال اومده فن ارت به اوسی پینترستی رو اورده گذاشته تو پیجش میگه آرت خودمه
یا اومده ریده به کل ابهت یه فن ارت"منظورم خودمم هس"
- ۸.۳k
- ۰۱ تیر ۱۴۰۳
دیدگاه ها (۲۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط