در قانون انشتین داریم
در قانون انشتین داریم
یعنی انرژی از بین نمیرود تبدیل میشود.
راستی انرژی ما به چی تبدیل میشود!؟!؟!؟
به اخم کردن
به تحقیردیگری
به عصبانیت
به حسادت
به افکار منفی
به ...منفی؟؟؟
یا
انرژی مون تبدیل میشه
به لبخند
به تشویق
به خندیدن
به افکار مثبت
به همکاری
به هم نوع دوستی
به امید
به اعتماد به نفس ؟؟؟
کدام یک؟؟؟
این ما هستیم که تصمیم میگیریم انرژی مان به منفی یا به مثبت تبدیل شود.
تقدیم با احترام به تمام دوستان انرژی مثبت
️لحظات پیش رو پر از آرامش
یعنی انرژی از بین نمیرود تبدیل میشود.
راستی انرژی ما به چی تبدیل میشود!؟!؟!؟
به اخم کردن
به تحقیردیگری
به عصبانیت
به حسادت
به افکار منفی
به ...منفی؟؟؟
یا
انرژی مون تبدیل میشه
به لبخند
به تشویق
به خندیدن
به افکار مثبت
به همکاری
به هم نوع دوستی
به امید
به اعتماد به نفس ؟؟؟
کدام یک؟؟؟
این ما هستیم که تصمیم میگیریم انرژی مان به منفی یا به مثبت تبدیل شود.
تقدیم با احترام به تمام دوستان انرژی مثبت
️لحظات پیش رو پر از آرامش
- ۱.۹k
- ۲۰ دی ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط