{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کوردی

کوردی
دیدگاه ها (۲)

ی سلامیم کنیم ب اونی ک پستای مارو میدزده

ﻧﻮﻥ ﻭ ﭘﻨﯿﺮ ﻭ ﮐﯿﻮﯼ...............................ﺑﺎ ﻫﻢ ﻧﺨﻮﺭ ﺍ...

...‍

عزیزویسی

من بی کس و بیاروم

#کوردی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط