{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من با گریه چرا قراره خالی شم

من با گریه چرا قراره خالی شم
یه عمره مثه اسفندی رو آتیشم
دیدگاه ها (۴)

چقددددد بیخیااااال آخه خدایا بیخیالی تا چه حددددددد؟؟؟؟؟

اصن دوست منو عشق است عاشقشمممم

):

همدم گریه ی من شبا این در و دیواره ...

قائدشهید امت

سلام بچه هامن قراره از پیشتون برم...اره قراره کلا برم و محو ...

#سناریو_بی_تی_اس #درخواستی وقتی یه اکیپ ۳ نفره دارم و وقتی ا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط