{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آخه چرا من نت ندارم

آخه چرا من نت ندارم
ملت یهو دارن پست می‌زارن
من نمیتونم ببینمشون
👹
دیدگاه ها (۳)

🛐

قلمبه

نمردیم و شیپ جکس و آنجلو دیدیم...🤗

من از بی نت بودن نجات پیدا کردممممم و فعلا نمیتونم فعالیت کن...

عاممم اینترنتم به چوخ رفت عزیزان ولی شاید به نت کسی وصل بشم ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط