دوست مجازی...
دوست مجازی...
سخاوتت را دوست دارم...
مثڸ آفتاب مي ماني،
گرمي،
مهرباني،
با گذشتي...
دور ايستاده اي،
امّا محبتت گرمم مي ڪند...
از اينجا ڪه مڹ"قنوت"بسته ام
تا آنجا ڪه تو به مهرباني "قيام" ڪرده اي
يڪ "سلام" فاصله است...
سلام مي ڪنم و
سلامتي و سربلندي برايت مي طلبم
و سايہ خشنودي خدا...
تو هم برايم دعا ڪڹ،
ڪه دلماڹ هردو نيازمند
اجابت هاي قشنگ خداست♥
سلام صبح زیباتون بخیر و قشنگ . روز و روزگارتون خوش🌹🌹🌸🌸🌺🌺💐💐🍀🍀🌻🌻🌷🌷☘☘🥀🥀🌼🌼❤️❤️🌹🌹
#خاص
سخاوتت را دوست دارم...
مثڸ آفتاب مي ماني،
گرمي،
مهرباني،
با گذشتي...
دور ايستاده اي،
امّا محبتت گرمم مي ڪند...
از اينجا ڪه مڹ"قنوت"بسته ام
تا آنجا ڪه تو به مهرباني "قيام" ڪرده اي
يڪ "سلام" فاصله است...
سلام مي ڪنم و
سلامتي و سربلندي برايت مي طلبم
و سايہ خشنودي خدا...
تو هم برايم دعا ڪڹ،
ڪه دلماڹ هردو نيازمند
اجابت هاي قشنگ خداست♥
سلام صبح زیباتون بخیر و قشنگ . روز و روزگارتون خوش🌹🌹🌸🌸🌺🌺💐💐🍀🍀🌻🌻🌷🌷☘☘🥀🥀🌼🌼❤️❤️🌹🌹
#خاص
- ۱.۹k
- ۱۶ تیر ۱۳۹۹
دیدگاه ها (۵)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط