{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هرکی اینو لایک کنه جبران میکنم

هرکی اینو لایک کنه جبران میکنم

https://wisgoon.com/pin/41711798/


یا هرکی لایک کنه هر کاری که توی کامنت ها گفت انجام میدم

❌هشدار❌

همه کار بگید ولی بک نگید

❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌
دیدگاه ها (۱۳)

مدرسه ها باز شده بدبختی اغاز شده

عصلا کی گفته مدرسه باز شده؟ عصلا کی گفته مدرسه وجود داره؟

گند زدم رفت🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

انیمهههههههمنم میخوامممممم

فالو = فالو هرکی منو فالو کنه فالو میکنم پستامو لایک و کامنت...

بک بدیم؟البته من بک ندارم ولی به جاش اینطوری پیش میریم👇شما م...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط