{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من چرا اینو فالو دارمممسکفمبمبتحبنیحیمبابمکزحیگزخیجیت😭😭😭😭

من چرا اینو فالو دارمممسکفمبمبتحبنیحیمبابمکزحیگزخیجیت😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
دیدگاه ها (۱۱)

تا دیروز عاشق لبوبو بودم ولی الان از عنبوبو متنفرم

فقط منم که کامیار و سوگند رو شیپ میکنم؟🤡💔

منم اوشاخلاری بزنم؟🤡

عالیه

کامنتو نگاه کنین@a.spaider

اگه فالو شدید اینو فالو کنید @abtinwفالو=فالو فول=فول نشر=نش...

اینو فالو کنی بی زرر می باشد فالو کن https://wisgoon.com/sil...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط