این نه نسکافس نه شربته .....آب نوشیدنی از شیر اب شهر اهوا
این نه نسکافس نه شربته .....آب نوشیدنی از شیر اب شهر اهواز هست و هزار جور بیماری با خودش میاره ,حتی بدمون میاد که باهاش ظرف بشوریم..
یعنی حرف دلمون را به کدوم وجدان بیداری بزنیم که رسیدگی کنه !!!!!!!!!!!!
یعنی حرف دلمون را به کدوم وجدان بیداری بزنیم که رسیدگی کنه !!!!!!!!!!!!
- ۵۱۷
- ۱۵ تیر ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۱۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط