{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بنشین که تو را نیست کسی یارتر از من..

بنشین که تو را نیست کسی یارتر از من..
دیدگاه ها (۱)

دوش در خوابم در آغوش آمدی..

در دلم بنشستہ اۍ بیرون میا...

در جنون تو رفته‌ام از خویش...

به بوسه اى چه شود گر مرا دهان بندى؟

* دو منزل‌اند دل و دیده،هر دو خانه ی تو.چه حاجت است که من گو...

#صَلّی‌‌الله‌ُعَلَیک‌َیَااَبَاعَبدِالله‌الحُسَین‌🖤🍃می‌سوزم ا...

گاهی اوقات بنشین و لذت ببر

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط