و گفتم به خدا بین دعایم
و گفتم به خدا بین دعایم
که دلتنگ اذان حرم کرب و بلایم...
اللهم ارزقنا کربلا...
که دلتنگ اذان حرم کرب و بلایم...
اللهم ارزقنا کربلا...
- ۲.۱k
- ۳۰ فروردین ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط