{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تو آن بایدی

تو آن بایدی

که

شب به بهانه ات خیر است ‌ ..

#لیلا_مقربی
دیدگاه ها (۱)

من در پی خویشمبه توبر می‌خورم اما ..#هوشنگ_ابتهاج

کدام نشانه دویده است از تو در تن منکه ذره های وجودم تو را که...

زندگی رقص دل انگیز خطوط لب توست ..#سهراب_سپهری

مثل بوی یاس اول صبحدیوانه کننده استنگاهت ..#حمیدرضا_عبداللهی

نباشیشب است ویک خیابان بی انتها از خیاللیلا_مقربی

نباشیشب است ویک خیابان بی انتها از خیاللیلا_مقربی

اونجا که قیصر امین پور میگه: راستی؛در میان این همه اگرتو چقد...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط