{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

منو و بره های ناقلا ...

منو و بره های ناقلا ...
دیدگاه ها (۴)

میخوایم با دوستام افطار بریم بیرون هر کس یه چیزی میاره ب منم...

یه شب حوب با دوستام جای همگی خاااالی

واوووو چقد بزرگ شدم ....کاش برگشته بودم 15سالگی ...

...

بره ناقلا هم رل دار شد منو تو هنوز سنگلیم دست بزن!😀🙏🏼

ای ملت ناقلا

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط