{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

فرشته ی آسمونی من دنیا بی توبرام بی ارزش وصفایی نداره دست

فرشته ی آسمونی من دنیا بی توبرام بی ارزش وصفایی نداره دست منم بگیر ببر پیش خودت به آسمونها که این دنیا واسم تیره وتاره 😭💔🖤
دیدگاه ها (۰)

عشق آسمونی کاش میشد دوباره بغلت بگیرم سرروشونه هات بزارم 😭رو...

چرا واقعا

سه☆پارتی........p.3این فیکم به چوخ رفت دوباره گذاشتمشدختر کم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط