" سلاما علی کلمات بقیت فی القلب...وربما ستبقی....!
" سلاما علی کلمات بقیت فی القلب...وربما ستبقی....!
سلام بر حرفهایی که درقلب ماند...وخواهد ماند.....!
سلام بر حرفهایی که درقلب ماند...وخواهد ماند.....!
- ۱۲.۳k
- ۱۷ تیر ۱۴۰۰
دیدگاه ها (۱۸)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط