{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

قلبت را آرام کن

قلبت را آرام کن
یک وقتهایی بنشین و خلوت کن با تمام سکوت هایت
نگاه کن به اطرافت
به خوشبختی هایت
به کسانی که میدانی دوستت دارند
به وجود هایی که برایت اهمیت دارند
و به خدایی که تنهایت نخواهد گذاشت

گاهی یک جای دنج انتخاب کن
گاهی یک جای شلوغ
آرامش را در هر دو پیدا کن
هم در کنار شلوغی آدم ها
هم در کنار پنجره ای چوبی و تنها

دل مشغولی ها را گاهی ساده تر حس کن
باران را بی چتر بشناس
خوشحالی را فریاد بزن
و بدان که تو بهترینی ...
دیدگاه ها (۱)

درد دل موش با دختران خخخخخ

صبح بخیر دوستان بیانیتان باش دوستان

ملامتم میکنی میدانم ولی انکه درد عشق و جنونش را تجربه کرده م...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط