ﺷﻮﻫﺮه داشته ﺟﯿﮕﺮ می پخته،
ﺷﻮﻫﺮه داشته ﺟﯿﮕﺮ می پخته،
ﺑﭽﻪ ﻫﺎﺵ ﺍﺯﺵ ﻣﯿـﭙﺮﺳﻦ ﺑﺎﺑﺎ ﭼﯽ ﻣﯿـﭙﺰﯼ؟😋 😋
ﻣﯿﮕﻪ: ﺣﺪﺱ ﺑﺰﻧﯿﺪ !!!
ﻣﺎﻣﺎﻧﺘﻮﻥ ﺑﻌﻀﯽ ﻭﻗﺘﻬﺎ ﻣﻨﻮ ﺑﺎ ﺍﯾﻦ ﺍﺳﻢ ﺻﺪﺍ ﻣﯿﺰﻧﻪ...😊 ☺ ️
.
.
.
.
.
.
ﭘﺴﺮﻩ ﺑﻪ ﺧﻮﺍﻫﺮﺵ ﻣﯿﮕﻪ:
ﻧﺨﻮﺭﯼ ﻫﺎ !!!☹ ️
ﮔﻮﻫﻪ !!! .
ﺑﭽﻪ ﻫﺎﺵ ﺍﺯﺵ ﻣﯿـﭙﺮﺳﻦ ﺑﺎﺑﺎ ﭼﯽ ﻣﯿـﭙﺰﯼ؟😋 😋
ﻣﯿﮕﻪ: ﺣﺪﺱ ﺑﺰﻧﯿﺪ !!!
ﻣﺎﻣﺎﻧﺘﻮﻥ ﺑﻌﻀﯽ ﻭﻗﺘﻬﺎ ﻣﻨﻮ ﺑﺎ ﺍﯾﻦ ﺍﺳﻢ ﺻﺪﺍ ﻣﯿﺰﻧﻪ...😊 ☺ ️
.
.
.
.
.
.
ﭘﺴﺮﻩ ﺑﻪ ﺧﻮﺍﻫﺮﺵ ﻣﯿﮕﻪ:
ﻧﺨﻮﺭﯼ ﻫﺎ !!!☹ ️
ﮔﻮﻫﻪ !!! .
- ۶۱۹
- ۳۱ فروردین ۱۳۹۷
دیدگاه ها (۱۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط