{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نپرسیدم‍ برا چی‍ رفت‍ کاش‌ برنمیگشت‍ چون‍ اون‍ روزا دیگه‍

نپرسیدم‍ برا چی‍ رفت‍ کاش‌ برنمیگشت‍ چون‍ اون‍ روزا دیگه‍ برنمیگرده‍
دیدگاه ها (۳)

فدای‍ سرت‍

فقط میتونم بگم که اون دوران دیگه برنمیگرده✋💔😌

*کاش میشد برگردیم به اون روزا 😢🙏آمین🙏

بسه دیگه اون روزا برنمی‌گرده#جنی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط