{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نشکن بی معرفت......

نشکن بی معرفت......
دیدگاه ها (۵)

✖️خدایا ازت دلگیر یا ناراحت نیستم ✖️فقــــط یه ســـــوال✖...

.......

اخ کی میرسه

خدایی بگین اینم پست که غمناک نیست دوست دارم بدونم کامنت ممن...

نه دیگه من نمیتونم به این بغض بگم : نشکن نشکن نشکن

من دیگه نمیتونم به این بغض بگم :نشکن نشکن نشکن 💔🥹

میگه که: لااقل نشکن دلی رو که خودت توش میتپی...(:💔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط