{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دلبر ‏بیا یه قراری با هم بذاریم،

دلبر ‏بیا یه قراری با هم بذاریم،
هرکی رفت،
جریمه‌ش اینه که برگرده! :)
باشه؟؟
دیدگاه ها (۱)

‌‌‌یکی از چیزایی که خیلی بده اینه که آخرین بار، نمیدونی آخری...

تو گفتی:من به غیر از دیگرانَم چُنینم در وفاداری، چُنانم!تو غ...

‌‌‌‌شبيه شهر پس از جنگ، غرقِ اندوهم ‌‌‌‌

بگیدددد؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط