{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ابجی جونم تقدیم به تو

ابجی جونم تقدیم به تو
بخشید من دوهفته نمیام فول لایک ودنبالم کنید کامنت بزارین
تا بیام لایک و دنبالتون کنم فدای ابجی ها
من برم امتحان ها رو بدم میا دوباره ویس
برام دعا کنید
دعا کنید موفق باشم نمره هام ۲۰بشه
ممنون از همه
خداحافظ
دیدگاه ها (۴۶)

سم درخواستیاگه دوست داشتی اسمتونو انگلیسی بنویسم به انگلسی ا...

درخواستی

درخواستی

سفارشی

ویو آتبه دختره چشم غره ای رفتم +برو بیرون.د.ک:ولی جونگکوک شی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط