مادرمیگفت:
مادرمیگفت:
هروقتاحساسکردید
از امامزماندورشدید
ودلتونواسهآقاتنگنیست
ایندعایکوچیكروبخونید
بهخصوصتویقنوتهاتون..
"لَیِّنقَلبیلِوَلِیِّاَمرِك"🫀
یعنی :
خداجوندلموواسهاماممنرمکن
هروقتاحساسکردید
از امامزماندورشدید
ودلتونواسهآقاتنگنیست
ایندعایکوچیكروبخونید
بهخصوصتویقنوتهاتون..
"لَیِّنقَلبیلِوَلِیِّاَمرِك"🫀
یعنی :
خداجوندلموواسهاماممنرمکن
- ۴۴۵
- ۳۰ بهمن ۱۴۰۴
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط