+مادرِ شهیدۍ ڪہ جوانش هنوز برنگشتہ ،هرجا میرود اورا باخود
+مادرِ شهیدۍ ڪہ جوانش هنوز برنگشتہ ،هرجا میرود اورا باخود میبَرَد.بہ همہ عڪس اورانشان میدهد ومیگوید:پسرم قشنگہ؟!❤ ️
🔻 قسم به دلتنگی مادران شهدا
قسم به خون شهدا پشتیبان #ولایت_فقیه هستیم و خواهیم بود 🌹
🔻 قسم به دلتنگی مادران شهدا
قسم به خون شهدا پشتیبان #ولایت_فقیه هستیم و خواهیم بود 🌹
- ۲.۶k
- ۰۷ اسفند ۱۳۹۸
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط