{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

عههه باز این پسر خوشگله استوری گذاشته که 🙃🤍

عههه باز این پسر خوشگله استوری گذاشته که 🙃🤍
اقا حدود ساعت 4 و5 اینو گذاشته خواب بودم نزاشتم 😂😂
دیدگاه ها (۱۴)

عکاسی از پسر خوشگله عکس و استوری از مجید دامر پسر خوشگله 🤍🙃

من چقدر اینو دوسش دارم اخه 🙃🤍

کپشن برای این حد از غمگینی ندارم🥺

اینا هم جدیده 🤍🙃اخه خدایاااااااا این پسر خوشگله نمیکه ما یهو...

فرض کنید فصل دومش این طوری بشه

کسی اسم این اقا خوشگله رو میدونه؟؟

من اینو چیز کرده بودمچیزززززیعنی استوری کرده بودم 🐥 الانم پس...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط