{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ای کاش شده روزی منم همدم داشته باشم

ای کاش شده روزی منم همدم داشته باشم
دیدگاه ها (۳)

خدایا چرامن بایدتوی خانه ای خرابه زندگی کنم

خداجون من خلیی تنهام

ای کاش هیچ وقت زندگبم مثل این سیاه نشده😄 😄 😚

تنها گناه من بی کسی😳 😳 😳 😳

اقیانوس بلینک🥹🙂روزی منم میخوام جزء اونا باشم🥲

امام رضا ای کاش من کبوترت باشم🥺🫂

ای کاش تموم نشه منم...💗🪷

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط